חטיף חלבון ,10 יחידות - USN TRUST CRUNCH  |  אבקת חלבון כשרה לפסח 2024- POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון כשרה - POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון - SUPER EFFECT ONE WHEY  |  אבקת חלבון דיימטייז - DYMATIZE ELITE 2.3 kg  |  DYMATIZE - SUPER MASS GAINER 5.4 KG אבקת גיינר דיימטייז  |  
ברוך הבא
  מוצרים בסל הקניות שלך




 



       
 



       

אבקת חלבון OPTIMUM NUTRITION - HYDRO WHEY

דף הבית >> אבקות חלבון >> אבקת חלבון OPTIMUM NUTRITION - HYDRO WHEY
שם המוצר/פריט:אבקת חלבון OPTIMUM NUTRITION - HYDRO WHEY
מחיר מחירון:₪470.00
המחיר שלנו:₪349.00
מע"מ:כולל מע"מ
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:3 ימי עסקים
שם היצרן:Optimum Nutrition

תוספות אפשריות:

בחר טעם:
 
 
 
 
בחר מתנה:
שייקר X BODY
 
2 חטיפי חלבון ALLIN
 

אזל במלאי!


מידע נוסף

עכשיו במבצע הכל כלול ! מתנה + משלוח חינם !!

           בסל הקניות יש לבחור באופציה "מוצרים נבחרים בלבד!" בדמי המשלוח!




היידרו וואי אופטימום-HYDRO WHEY OPTIMUM NUTRITION

 פעם בעבר הלא כל כך רחוק, אבקת חלבון ה מי גבינה (Whey) היה מוצר לווי של גבינה, שבגדול, לא היה לו שימוש, למרות שיצרנים של מוצרי החלב היו מודעים לאיכות החלבונים שהכיל. הכמויות היו קטנות, והייצור יקר מדי.
עברו כמה עשורים, ולא רק שיש לנו אבקת חלבון מי גבינה, יש לנו גם אבקת חלבון מי גבינה מרוכז, [ברמת ריכוז של 34% עד 80% חלבון טהור]; בדידי חלבון מי גבינה מבודדים, [חלבון טהור ברמה של 90%+] וקטגוריה המתפתחת במהירות של חלבוני מי גבינה הנקראים הידרוליז.
 
הידרוליזאבקת חלבון מי גבינה, המוכר גם בשם חלבון Wheyמופרד מים, [HWP], או פפטידים של חלבון מי גבינה מופרד מים, הם אבקת חלבוני מי גבינה מבודדים (Isolate) שפורקו במיוחד לחלקיקים קטנים יותר, הקלים לעיכול ונספגים בגוף מהר יותר מאשר חלבונים שלמים ומבודדים.
 
ספיגה מהירה מביאה תועלת רבה בעיקר לאחר תקופות ארוכות ללא אוכל, או בסמיכות לאימון, כאשר שריריך זקוקים לחומצות אמיניות לשיקום ובנייה. מחקר שנערך לאחרונה מעלה, שה- HWP כל כך זמינים לספיגה בגוף, שהם נספגים אפילו יותר מהר מאשר החומצות האמיניות המהוות את אותם פפטידים.
 
 כעת אתה יכול לשאול את עצמך: "אם הפפטידים כל כך אידיאליים, מדוע לא כל סוג של אבקת חלבון מי גבינה מכיל אותם?" התשובות הן:
 
ראשית, HWP הרבה יותר יקר מתרכיזים של חלבון מי גבינה מרוכזים [WPC] באיכות הגבוהה ביותר, ובדידי אבקת חלבון מי גבינה מבודדים Isolate [WPI] הטהורים ביותר .
 
ושנית, פפטידים של חלבוני מי גבינה בהפרדת מים מאופיינים בטעם מר, עובדה המקשה לייצר אותם בצורת אבקת חלבון, חטיף חלבון, או משקה – כלומר, מאכלים ומשקאות שאנשים יצרכו ברצון.
 
צוות המחקר והפיתוח של חברת "אופטימום נוטרישן" מאתגר תפיסה זו, ושובר את הקוד עם המוצר החדש :פלטיניום HydroWhey, נוסחה זו הפועלת במהירות מדהימה, מכילה 100% בדידי חלבון מי גבינה, שעברו רמה כזו או אחרת של הפרדה במים.
 
לאחר מכן מועשר ה פלטיניום HydroWhey בשרשרות חומצות אמיניות [BCAA] שעברו תהליך של מיקרוניזציה. אין ספק שהוספת ה- BCAA היא הרכיב החשוב ביותר לספורטאים. בנוסף לכך ששרשרות אלו חיוניות לגופך, [אתה חייב לצרוך אותן במזון, כי גופך איננו יכול להרכיב אותן בעצמו]. לאוצין, איזולוצין וואלין, הם חלק מאותן תרכובות חלבון חדשות שגם מגוננות על רקמות הגוף מנזקי אימון, וגם מפחיתות באופן ניכר כאבי שרירים.
 
זו הסיבה שמוצר ה-פלטיניום HydroWhey מחוזק במיקרוניז- BCAA בכמות של 8.8. ג' למנה.
 
אפשר לכנות זאת "תוספת מיותרת", אבל למעשה מדובר בגישה בלתי מתפשרת. פלטיניום Hydro Whey מכיל בנוסף, תערובת של אנזימים מסייעי עיכול כדי לסייע בפירוק חלבונים פחמימות ושומנים. אם נביא בחשבון שהחלבונים כבר עברו תהליך הפרדה במים, ושבכול מנה יש כמות נמוכה מאוד של פחמימות,שומן ו 0 גרם לקטוז, הרי שלאנזימים אלו יש משימה קלה. אבל, הערך של תוספות אלו מובן יותר לאנשים האוהבים לערבב את החלבון שהם צורכים בחלב או במיץ.

 

 
ואם כבר מדברים על ערבוב, כצפוי, יש חשיבות רבה לקלות ונוחות הערבוב. במקום להשוות את הטעם עם טעם של אבקת חלבונים באיכות פחותה, חברת "אופטימום" מציבה את מוצריה מול המוצרים הנמכרים ביותר בשוק. הוספת טעם היה תהליך מאתגר ויצירתי במיוחד, שבמהלכו הצליח הצוות לגלות דרך ייחודית להסוות את הטעם שהתקשר היסטורית לחלבוני מי גבינה שעברו הפרדה במים (הידרוליזציה)
 
המוצר החדש פלטיניום Hydro Whey הוא לא רק מוצר שאפשר בהחלט לשתות אותו בהנאה, כעת הוא מיוצר ב טעמים נפלאים של שוקולד או וניל
 
באמצעות שילוב כל התכונות המשובחות ביותר – מוצר טהור ברמה של 100%, תוצאות מהירות יותר, וטעם נפלא, אפשר לומר ש "אופטימום נוטרישון" הצליחה ליצור "סטנדרט פלטינה" חדש לאבקת חלבון. אבל, האמת היא ש- פלטיניום HydroWhey רחוק מלהיות משהו סטנדרטי, זוהי אבקת החלבון המתקדמת ביותר בעולם כיום.


משקל אריזה: 1588 גרם

מוצרים קשורים
MET-RX - AMPED NOS - אמפד נוז
התוסף החדשני והיעיל ביותר לפיתוח הגוף והכוח. חברת מטריקס לוקחת את תוספי התזונה לספורטאים למימד חדש וגאה להציג את AMPED הפיתוח העדכני ביותר בתחום פיתוח הגוף. מתנה + משלוח חינם
MET-RX - AMPED NOS - אמפד נוז
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪299.00 מחיר שוק: ₪399.00
OPTI-MAN מולטי ויטמין לגבר, 90 קפסולות
Opti-Men, הבסיס היומי לבריאות, כוח, סיבולת וחיות.. פתרון פשוט לתזונה טובה יותר בריכוז גבוה לשימוש יומיומי. יותר מ 75 מרכיבים סינרגטיים המכילים 5 תערובות שונות בכל טבלית.
OPTI-MAN מולטי ויטמין לגבר, 90 קפסולות
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪149.00 מחיר שוק: ₪205.00
אבקת קריאטין -ULTIMATE MONOHYDRATE -1000gr
אבקת קריאטין מונוהיידרט מסייעת בבניית מסת השריר ומונע עייפות, מקטין הצטברות של חומצות חבל בשריר, מקטין את זמן ההתאוששות בזמן האימון, ומגביר ביצועי כוח מתפרץ.
אבקת קריאטין -ULTIMATE MONOHYDRATE -1000gr
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪222.00 מחיר שוק: ₪270.00
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד




  




SSL
פייסבוק


        



       



                                                                       



                                                          



                                        

לייבסיטי - בניית אתרים