חטיף חלבון ,10 יחידות - USN TRUST CRUNCH  |  אבקת חלבון כשרה לפסח 2024- POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון כשרה - POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון - SUPER EFFECT ONE WHEY  |  אבקת חלבון דיימטייז - DYMATIZE ELITE 2.3 kg  |  DYMATIZE - SUPER MASS GAINER 5.4 KG אבקת גיינר דיימטייז  |  
ברוך הבא
  מוצרים בסל הקניות שלך




 



       
 



       

BSN - N.O EXPLODE 2.0 - 1130 gr

שם המוצר/פריט:BSN - N.O EXPLODE 2.0 - 1130 gr
מחיר מחירון:₪430.00
המחיר שלנו:₪385.00
מע"מ:כולל מע"מ
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:3 ימי עסקים
שם היצרן:BSN

תוספות אפשריות:

בחר טעם:
 
בחר מתנה:
גופית בודיבילדינג  X BODY
 
שייקר X BODY
 

אזל במלאי!


מידע נוסף

 

ה NO XPLODE זכה בתואר, בונה מסת השריר, מוצר השנה, ומוצר ה NITRIC OXIDE הטוב בעולם לשנת 2005, 2006, 2007 ו2008

"NO XPLODE" דו-תחמוצת החנקן [ Nitric Oxide]
התפרצות של קריאטין ודו-תחמוצת החנקן
מכפילה את יכולת המיקוד, הביצועים, הכוח, ונמרצות התרגול.

"NO XPLODE" הוא תוסף הנצרך לפני אימון, המפיק תוצאות מיידיות ברמת האנרגיה, הגודל, הכוח, הניפוח, הביצועים, יכולת המיקוד ונמרצות התרגול....אתה ממש תראה ותרגיש תוצאות דקות ספורות לאחר צריכת המוצר.

למוצר "NO XPLODE" יש את היכולת הייחודית להביא אותך למוכנות וחשק לעבור כל אימון , באמצעות אספקת התפרצות של דו-תחמוצת החנקן, קריאטין וגירוי שכלי-גופני החזקים ביותר שפותחו מעולם .

NO XPLODE יוצר הגדלה מיידית של שרירים וכלי דם!

NO XPLODE פותח את הדלת להרחבת כלי הדם באמצעות העלאת ואחזקת רמות דו-תחמוצת החנקן [NO]. דו-תחמוצת החנקן מרחיבה את כלי הדם, שבתגובה, מאיצה את זרימת הדם לשריר. פריצת דם זו לרקמת השריר גורמת להתנפחות מדהימה ולהגדלה מהירה במידת ומבנה השרירים. כל זה מתרחש תוך דקות! התוצאות? הורידים שלך יזדקרו כמו צינורות השקאה, והשרירים שלך יגדלו בצורה מפתיעה. הדיוק של התמזגות-מטה היוצרים NO מספקת דפוסי קריאטין בוני שריר המסופקת רק ע"י "NO XPLODE".

הצלחה מיידית עם מטריצת קריאטין בונה שריר: ללא התנפחות, ללא כאבי בטן, ללא הוספת שומנים – רק שרירים אדירים מוצקים כאבן.

המוצר""NO XPLODE  פותח את כלי הדם המזינים את השריר באופן מושלם, ומאפשר למטריצת הקריאטין בונה שריר למתוח את תאי השריר ולהכריח אותם ליצור יותר קריאטין וחומרים תזונתיים בוני שריר נוספים.
ומה שיותר מדהים הוא שתהליך זה מתחיל תוך דקות מכניסת התוסף למערכת.

ה"NO XPLODE" לא רק מתחיל לתת תוצאות שאתה יכול לראות ולהרגיש כמעט מיידית, זה מוצר שבנוסף לכול איננו נזקק לסוכר כדי לעבוד!

התמקד בכל תרגול ואימון עם עודף מרץ "מוטרף"!
כדי לקבל את המרב, אתה צריך להיות מקושר לשרירי גופך ב 100, להתמקד על כל סדרה וכל חזרה על תרגיל. מוצרי המרצה מרגשים נותנים לך תחושה של "קפיצת מדרגה" נפשית שגורמת לעיתים קרובות ירידה במיקוד ולחוסר ריכוז, בהשוואה למצבך הקודם.

"NO XPLODE" הוא תערובת יחידה במינה של מת'ילקסנת'ין וחומרי תזונה ממריצים [גירוי מוחי] [נואוטרופיקס] המספקים אנרגיה למוח ולגוף באופן הנמרץ והממוקד ביותר שניתן להעלות על הדעת תוך דקות מכניסה למערכת.
הוא מכין אותך גופנית ונפשית לתרגול ואימון מגרי צמיחה מרוכזים. אתה לא רק מרגיש שיפור במצב הרוח ותחושה כללית טובה, מתקבל הרושם שהמוצר ממש מגרה את הרצון לתרגל.

השלם הרווית נוזלים וחומרים מזינים בשריר בפולימרים של גליצרול נוזלי ותחליפי אלקטרוליט-זרחני.

תערובת מורכבת זו פועלת כמו מגנט חזק המושך אליו מים, חלבון, פחמימות, קריאטין וחומרים מזינים אחרים הדרושים לבניית שריר, לרקמת השריר. זה לא רק מושך ולוכד חומרים מזינים אלו בשריר, זה גם משפר את קבלתם בתוך השריר. מערכת חדשנית זו מעשירה באופן דרמטי את יכולת השאיבה, מתדלקת את הגוף לתקופות אימונים נמרצות, מקטינה את הצטברות חומצת חלב, משחזרת/בונה מחדש אלקטרוליטים שאבדו, מעשירה סיבולת ויכולת המשך, ומרווה את השרירים בחומרים מזינים לצמיחה.

כעת תוכל לראות ולהרגיש תוצאות מהירות עבור כל הזמן והמאמצים שהשקעת!

אין דבר המתסכל כמו השקעת זמן ומאמצים באימונים ותרגול, בלי לקבל את התוצאות המצופות. זמן הוא הנכס הערכי ביותר שמצוי ברשותך, התחל לחסוך מאות שעות של אימונים שלא מובילים לצמיחה המקווה. "NO XPLODE" לא רק יעשה את הזמן והמאמצים שהשקעת כדאיים, הוא יוביל אותך במהירות ליעדים לטווח ארוך שהצבת לעצמך, ויהפוך אותם להישגים קצרי טווח. זה המוצר שהיית צריך לקבל לידיך כאשר נרשמת לראשונה לפעילות בחדר הכושר. זה כמו סדרת המפתחות שאתה מקבל לידיך עם המכונית.

עם "NO XPLODE", נגמר סדר המתנה, תקווה או תפילה לתוצאות. לא עוד אימונים כאשר שרירי גופך מרגישים ונראים שטוחים, או כאשר אין אצלך תיאום בין הגוף והמוח. שוב לא תעזוב את מכון הכושר בתחושה שלא היה לך מה לחפש שם.

 


המלצות שימוש בימים בהם מקיימים אימונים:
אחרי שווידאת שאין לך רגישות למוצר, ערבב 1-3 כפות [סקופס] ב- 150-500 מ"ל מים קרים, ושתה חצי שעה עד ¾ שעה לפני האימון. השתמש בכ – 150-180 מ"ל מים [קצת פחות מספל מלא] על כל כף [סקופ] אבקה. אפשר לשנות מעט את כמות המים כדי לקבל את הטעם והמרקם הרצויים לך

 

 


מוצרים קשורים
אבקת חלבון WHEY TROPIN
כשרה - חלב ישראל!! 24 גר' חלבון מי גבינה איכותי בכל מנת הגשה מועשרת בחומצות אמינו ו-BCAA!! מגיעה בטעמים נהדרים ומתערבבת בקלות!!
אבקת חלבון  WHEY TROPIN
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪295.00 מחיר שוק: ₪344.00
אבקת חלבון MUTANT WHEY
חלבון מי גבינה מוטציה פותחה לאחר 28 חודשים של מחקר ייעודי. זהו החלבון הראשון בעולם להשתמש בחלבונים שנבחרו במיוחד, כל אחד עם קצב ספיגת ייחודי משלו. משלוח חינם+מתנה לבחירה ! כשר!
אבקת חלבון MUTANT WHEY
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪219.00 מחיר שוק: ₪299.00
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד




  




SSL
פייסבוק


        



       



                                                                       



                                                          



                                        

לייבסיטי - בניית אתרים