חטיף חלבון ,10 יחידות - USN TRUST CRUNCH  |  אבקת חלבון כשרה לפסח 2024- POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון כשרה - POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון - SUPER EFFECT ONE WHEY  |  אבקת חלבון דיימטייז - DYMATIZE ELITE 2.3 kg  |  DYMATIZE - SUPER MASS GAINER 5.4 KG אבקת גיינר דיימטייז  |  
ברוך הבא
  מוצרים בסל הקניות שלך




 



       
 



       

אבקת גיינר - MUTANT MASS 6.8 KG

שם המוצר/פריט:אבקת גיינר - MUTANT MASS 6.8 KG
מחיר מחירון:₪530.00
המחיר שלנו:₪499.00
מע"מ:כולל מע"מ
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:3 ימי עסקים
שם היצרן:FIT FOODS

תוספות אפשריות:

בחר טעם:
 
 
 
 
בחר מתנה:
גופית בודיבילדינג  X BODY
 
שייקר X BODY
 

אזל במלאי!


מידע נוסף

אריזת חסכון ענקית הגדולה והמשתלמת בעולם 6.8 ק"ג
זהו הגיינר הנקי האולטימטיבי. מסה משתנה היא נוסחה רצינית שעוצבה עבור ספורטאים משקיעים, הרוצים להשיג כוח, עוצמה וממדים מרשימים. אם אתה רציני ומשתוקק להוסיף לגופך לבנים של מסת שריר רזה מהר מאשר בעבר, התשובה היא מואטנט מאסס גיינר
 
 
המוצר מוטאנט מאסס גיינר פותח במשך שנתיים במעבדות מחקר ומבוסס מדעית. וחשוב מכך, המוצר המוגמר כבר נוסה בפועל במכוני כושר כדי ללמוד על שלבי הפעולה שלו כאשר נוסה ע"י ספורטאים במקצועות כוח ופיתוח הגוף. זה לא מדע החלל – רק המוצר מוטאנט מאסס העושה עבודה נהדרת.
 
 
המוצר מוטאנט מאסס גיינר מיועד לצבירת כמות משמעותית של שרירים קשים כאבן. בניית שרירים דורשת תערובת חלבונים נכונה שתגרום לגידול והרחבה של רקמת השריר ותאפשר לה להתאושש במהירות. כמו כן יש לוודא שחלבון זה לא ינוצל לצורכי האנרגיה של הגוף. כאשר השרירים דורשים כמות רצינית של קלוריות כדי להחליף את הגליקוגן שנוצל עד תום במהלך האימון. עיכול וספיגה גורמים לצריכת קלוריות – אבקת מוטאנט מאסס מביאה זאת בחשבון ומסייעת לך יותר מכול מוצר שניסית בעבר.
 
 
כיצד מוטאנט מאסס עובדת?
92% מהספורטאים המעוניינים לעלות במשקל לא מצליחים לעלות למידה שהם רוצים. המוצר מוטאנט מאסס עוצב במיוחד כדי לתת מענה לצורך זה בלבד – להכביר משקל. הנוסחה הייחודית מקדימה בשנים את כל שאר המוצרים בתחום.שאר הגיינרים הם בעיקר סוכרים ולקטוז: תערובת פשוטה של סוכר וחלב או חלבון ווי. מעצבי המוצר מוטאנט מאסס גיינר עשו דרך ארוכה כדי ליצור את הגיינר האולטימטיבי.

 
כיצד להשתמש במוטאנט מאסס ?
כדי להוסיף ריבועי שרירים שימשכו תשומת לב, יש צורך קודם כל לשבור את השריר, [מה שעושה אימון חזק במכון הכושר], ולהמשיך את התהליך על ידי הזנת השרירים שנוצלו. נצא מהנחה שאתה כבר אוכל ארבע ארוחות ביום, קח מנה אחת של מוטאנט מאסס גיינר מייד אחרי האימון. ותרגיש כיצד השרירים שלך מתנפחים, כאילו שהשילוב המורכב של חומרים מזינים הגיע ישר אל תוך בטן השריר.
 
 
למה אני זקוק לחלבונים אחרים?
עשרת החלבונים המעולים מביאים לגופך מגוון גדול של חומצות אמיניות כדי לעורר ספיגה נוספת בשריר. תערובת מותג זו נבנתה כדי לדחוף יותר חלבון שמיש אל תוך השריר, ולהמטיר על שריריך זרם מתמשך פפטידי חומצות אמיניות אוליגו, טרי ו- די בצורה חופשית מהחלבונים. 92% מאלו שמנסים לעלות משקל ע"י הוספת רקמת שריר רזה  מתקשים לעשות זאת, בדרך כלל עקב שימוש בחלבונים לא נכונים. איזו סטארק 10 הוא מושלם כשלעצמו, אבל כאשר הוא מעורב בפחמימות מסוימות ושומנים ליפו תרמיים בנוסחה המיוחדת של מוטאנט מאסס, החלבון מנותב לתפקידו הראשוני - לבנות שריר.
 
 
אני יודע שחלבון בונה שריר – אז למה אני צריך פחמימות ושומנים?
רקמת השריר היא כמעט כולה חלבון, אבל כאשר אתה מתאמן חזק ורוצה להוסיף מאסת שריר רזה וחזק, אתה צריך לוודא שהחלבון באמת יגיע לשריר.  הרבה אנשים מתקשים להוסיף במשקל כי החלבונים מתבזבזים ומשמשים לאנרגיה לפני שהם בכלל מגיעים לשריר. כדי לספק דלק לדרישות האנרגיה של גופך, אתה זקוק למקורות אנרגיה אמיתיים – פחמימות. המוצר מוטאנט מאסס בנוי ביחס 3:1 של חלבונים לפחמימות, שהוא היחס האופטימאלי לבנייה מהירה של רקמת שריר רזה.
גופך מקבל את הדלק [פחמימות] שהוא זקוק לו עבור אנרגיה, ומאפשר לכל החלבון להגיע לרקמת השריר. לכן, כאשר משתמשים בתערובת האיזו סטארק 10, המכיל חלבונים המשתחררים במהירות גבוהה פי 10 מאשר אלו הכלולים במוצרים אחרים, אתה מקבל מטריצת הוספת משקל בתזמון שחרור אופטימאלי; קודם כל פחמימות המנוצלות לאנרגיה, ומייד לאחר מכן חלבון המיועד לבניית שריר בלבד. ברגע שתצרוך את המוצר מוטאנט מאסס גיינר, תרגיש את ההבדל.
 
 
ומה בקשר לפחמימות הכלולות במוטאנט מאסס – מה זה וקסטראגוTM ?
זוהי פחמימה חדשה ללא סוכר, בעלת משקל מולקולארי גבוה יותר, שפותחה מסוג מסוים של עמילן שעורה. פחמימה זו עוצבה במיוחד לשימוש ספורטאים על מנת לנפח שרירים בגליקוגן במהירות מרבית. פחמימה ללא סוכר שגם איננה מכבידה על הקיבה, לא גורמת הפרעות בעיכול ולא גורמת להתייבשות הספורטאי באמצעות משיכת מים למערכת העיכול.
הוקסטראגו היא מעבר לכל הפחמימות בעלות המשקל המולקולארי הגבוה ששמשו ספורטאים בעבר. היות ומשקלה המולקולארי גבוה ב- 71% מכל הפחמימות ששמשו בעבר בתוספי מזון לספורטאים.

 
ומה הוקסטרגו TM עושה?
מחקרים מדעיים מראים שפחמימות בעלות משקל מולקולארי גבוה יותר, נספגות מהר יותר בגוף. הוקסטרגוTM מיוחדת בכך שהיא נספגת אפילו יותר מהר מסוכר, אבל לעומת זאת, איננה מעלה כלל את רמת הסוכר בדם, כך שכל המסה שתוסיף תהיה רזה. במלחמה על משקל, התזמון הוא הכול; לכן ככל ששריר לוקח את הפחמימות הדרושות אחרי אימון לו מהר יותר, הוא יגדל מהר יותר. תאר לעצמך – כל הפחמימות שהשריר שלך יכול לנצל ובלי כל הסוכר!
 
 
מה זה ליפוטרםTM?
הליפוטרם מעלה את כל הנוסחה לליגה משלה. זוהי תערובת שומנים "רזים" באיכות מעולה המשמשת ספורטאים כדי להגדיל ממדים, כוח ועוצמה, בלי להוסיף "צמיגים" לקו המותן.
 
 
שמן MCT – המשמש ספורטאים הרוצים לחטב את גופם לשריפת שומן גוף הגברת תפוקת בלוטת התריס, בלי לפגוע ברקמות השריר.
CLA – שמן שיעילותו הוכחה מדעית, המשמש להגדלת נפח השרירים ובו-זמנית להפחתת שומן גוף.
שמן פשתה וזיפן, שהוא מקור חשוב לחומצות שומן חיוניות [EFA] השומן הבריא שגופנו איננו יכול להפיק בעצמו וצריך לקבל באמצעות התזונה.
ה- EFAs מסייעות לשיפור המרץ, בריאות ויכולת התנועה של המפרקים בריאות מסת השרירים ובריאות שריר הלב.
 
 
עד כמה אבקת המוטאנט מאסס גיינר טובה?
במבחן שנערך עם 23 מאמני פיתוח גוף מנוסים שצרכו מוטאנט מאסס גיינר ל10 ימים התקבלו התוצאות להלן:
96% אהבו את הטעם
92% דווחו על גידול בפועל של השריר הדו-ראשי והיקף החזה.
87% דווחו על ירידה בשיעור שומן גוף
92% דווחו על גידול ניכר באנרגיה
87% דווחו שהם מרגישים שהשרירים שלהם הדוקים יותר וחזקים יותר.
100% אמרו שימליצו על המוצר לאחרים המעוניינים להוסיף מסת שריר רזה.


משלוח חינם
 
 

 


מוצרים קשורים
MET-RX - AMPED NOS - אמפד נוז
התוסף החדשני והיעיל ביותר לפיתוח הגוף והכוח. חברת מטריקס לוקחת את תוספי התזונה לספורטאים למימד חדש וגאה להציג את AMPED הפיתוח העדכני ביותר בתחום פיתוח הגוף. מתנה + משלוח חינם
MET-RX - AMPED NOS - אמפד נוז
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪299.00 מחיר שוק: ₪399.00
OPTI-MAN מולטי ויטמין לגבר, 90 קפסולות
Opti-Men, הבסיס היומי לבריאות, כוח, סיבולת וחיות.. פתרון פשוט לתזונה טובה יותר בריכוז גבוה לשימוש יומיומי. יותר מ 75 מרכיבים סינרגטיים המכילים 5 תערובות שונות בכל טבלית.
OPTI-MAN מולטי ויטמין לגבר, 90 קפסולות
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪149.00 מחיר שוק: ₪205.00
כמוסות ג'ל חומצות אמינו - OPTIMUM - AMINO 2222 SOFTGELS
חברת Optimum Nutrition יוצאת עם מוצר מהפכני ומתקדם בקטגורית חומצות האמינו . טבליות חומצות אמינו המגיעות בטבליות ג'ל נוחות לבליעה
כמוסות ג'ל חומצות אמינו - OPTIMUM - AMINO 2222 SOFTGELS
פרטים נוספים המחיר שלנו: ₪255.00 מחיר שוק: ₪265.00
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד




  




SSL
פייסבוק


        



       



                                                                       



                                                          



                                        

לייבסיטי - בניית אתרים