חטיף חלבון ,10 יחידות - USN TRUST CRUNCH  |  אבקת חלבון כשרה לפסח 2024- POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון כשרה - POWERTECH-PURE WHEY HD  |  אבקת חלבון - SUPER EFFECT ONE WHEY  |  אבקת חלבון דיימטייז - DYMATIZE ELITE 2.3 kg  |  DYMATIZE - SUPER MASS GAINER 5.4 KG אבקת גיינר דיימטייז  |  
ברוך הבא
  מוצרים בסל הקניות שלך




 



       
 



       

מסטיק שורף שומן - THRMOLOSS

שם המוצר/פריט:מסטיק שורף שומן - THRMOLOSS
מחיר מחירון:₪150.00
המחיר שלנו:₪115.00
מע"מ:כולל מע"מ
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:3 ימי עסקים
שם היצרן:POWERTECH

אזל במלאי!


מידע נוסף
לאור ההצלחה הגדולה של שורף השומנים ThermoLoss Xtreme הוציאה חברת Powertech את המסטיק ThermoLossGUM שורף השומנים המעורר והממריץ היחידי בעולם בצורת מסטיק )פטנט רשום( שבא לתת מענה לשריפת שומן, עוררות והמרצה, בצורה נוחה ומהנה יותר. מה יכול להיות יותר מהנה מלהוציא מסטיק לעיסה טעים שתוך מספר דקות כל רכיביו נספגים בגוף, מעוררים אותך ומפיגים את העייפות. מסטיק ThermoLossGUM נוח להחזיק בתיק, במשרד, בארגז כפפות הרכב, בארון חדר כושר וכל מקום אחסון קטן.
 
ידוע כי אורח חיים המשלב פעילות גופנית יחד עם תזונה נכונה, הם הבסיס לשמירה על משקל גוף תקין. יחד עם זאת, שימוש בתוספי תזונה מסוימים עשוי להאיץ את תהליכי ההרזיה ושריפת השומן. המסטיק ThermoLossGUM מיוצר בהתאם לתקן יצור GNP שאושר על ידי שרות המזון במשרד הבריאות. ThermoLossGUM הינו מסטיק חדשני, שפותח על סמך מחקרים שבחנו את השפעתם של תוספי תזונה רבים על שריפת השומן. מדובר במסטיק עוצמתי ומעורר המסייע להאצת תהליך ההרזיה על ידי הגברת קצב המטבוליזם ושריפת קלוריות. כאשר מתאמנים בתוכנית מפורטת עם דיאטה ולוקחים ThermoLossGUM מגיעים לתוצאה הרצויה של הרזיה וחיטוב הגוף במהירות, במאמץ פיזי מועט והכי חשוב- בעלות נמוכה.
בנוסף, מהווה פיתרון מעולה ומיידי להגברת הערנות והתעוררות מהירה בזמן עייפות לא רצויה.
אחת התכונות החשובות ביותר של מסטיק זה היא היכולת להגביר עוררות, להמריץ, לשפר יכולת גופנית ולהביא להגברת ההוצאה הקלורית במהלך הפעילות הגופנית.
 
בשוק נמצאים מגוון תוספי תזונה מעוררים, אולם פורמולת ThermoLossGUM, עם הנוסחה הייחודית, לא רק שהיא הממריץ החזק ביותר הנותן את התוצאה המיוחלת במהירות, אלא גם היא מסטיק טעים שניתן ללעוס אותו בקלי קלות ולקחת אותו אתכם לכל מקום אליו תלכו. פשוט להוציא מהכיס, ללעוס ולהתעורר.לסיכום: ThermoLossGUM הינו מסטיק טעים, איכותי, הנחשב לשורף השומן החזק ביותר, ממריץ ומעורר המביא לתוצאה של שריפת שומן ייחודית ועוצמתית ביותר ובעלות נמוכה.

5 חפיסות של 10 מסטיקים בכל חפיסה.
 





  




SSL
פייסבוק


        



       



                                                                       



                                                          



                                        

לייבסיטי - בניית אתרים